Wat zijn replicators?

Warpdrive, wormholes, phasers ... en meer Star Trek technologie.

Moderator: mr_Vulcan

Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

supervlaai schreef:Bij de enterprise bestaat deze technologie nog niet dacht ik.
Welke Enterprise bedoel je?

Niet dat het ertoe doet want ook bij de NX hadden ze al de technology om te repliceren.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

replicators bestonden nog niet bij Enterprise, maar ze hadden wel iets dergelijks.Daarmee kan je alleen voedsel repliceren, en dan nog is de kwaliteit beneden de kwaliteit van normaal eten, en bovendien kunne replicators gewone energie uit de warpcore omzetten in materie.Maar protein resequencers hebben een soort basisvoedsel nodig, wat ze in allerlei soorten voedsel kunnen omzetten.

Heb ik goed moeten inbestuderen hoe dit allemaal te werk ging het is niet simpel maar ik leer bij.
Gebruikersavatar
Muaddib
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 317
Lid geworden op: 11 mar 2004, 20:40
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Bericht door Muaddib »

zuur
Moosse
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 mar 2004, 23:52

Bericht door Moosse »

Kun je eigenlijk alles in een replicator stoppen en wordt het dan omgezet naar ongebruikte materie? Want dan is opruimen een eitje. Ook zou je dan bij bv een moord het lijk in de replicator gooien en dan kraait er geen haan meer naar.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

meestal zie je wel dat na het eten met afruimen (bij ds9 ooit is gezien bij sisko en family) dat ze het dan weer ergens op terug zetten en het dan weer gedingest (terug naar oude spul, energie enzo) wordt en ze het later kunnen gebruiken als wat anders.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ja ze recycelen het, gewoon terug zetten in de replicator en die dematerialiseerd het.
Plaats reactie