[VS] The 4400

Trouble With The Natives

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Besprekingen over de aflevering van gisterenavond graag in het nieuwe Nederlandse 4400 topic:

[NL] The 4400

Hier weer lekker verder spoileren over seizoen 3! ;)
sonix666
Ensign
Ensign
Berichten: 177
Lid geworden op: 30 jun 2002, 20:16

Bericht door sonix666 »

Weet iemand of dat Veronica ook seizoen 2 meteen gaat uitzenden? Kan niet wachten. Ik weet niet, maar sinds dat Star Trek terecht door de plee is gespoeld staan er meer en meer echt gave nieuwe SF series op. :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Het is op Talpa...
sonix666
Ensign
Ensign
Berichten: 177
Lid geworden op: 30 jun 2002, 20:16

Bericht door sonix666 »

Sorry, die zender bedoelde ik eigenlijk ook. :S Maar zend men meteen het tweede seizoen uit? I *NEED* more!
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

sonix666 schreef:Sorry, die zender bedoelde ik eigenlijk ook. :S Maar zend men meteen het tweede seizoen uit? I *NEED* more!
Jip, nu zaterdag begint seizoen 2 op Talpa :)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Ik lees net op Trektoday dat Penny Johnson Jerald bijna een rol had aangenomen in The 4400. Ze had de rol dolgraag willen spelen, maar omdat er bij haar schoonmoeder op dat moment een terminale ziekte werd geconstateerd heeft ze er voor gekozen om de laatste maanden aan haar zijde te blijven.

Dat zou weer een DS9 acteur geweest zijn bij The 4400. :P
Penny Johnson Jerald is natuurlijk bekend als Kassidy Yates in DS9 en nog bekender als Sherry Palmer in 24. ;)

Het interview is hier te vinden.
Gebruikersavatar
Ezri
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 666
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:35
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Ezri »

Jeeee, wat een goede serie is dit. Heb hem meteen helemaal gedownload, en ben nu bij 2x10. :)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Spoilers voor komende seizoen 3:

Behr Talks "4400" Third Season
Posted: Wednesday March 8th, 2006 12:41am
Source: Sci-Fi Wire
Author: Garth Franklin


Ira Steven Behr, co-creator of "The 4400" told SCI FI Wire to expect a new direction in the show's upcoming third season that will focus more on the show's mythology and main characters.

"We are definitely using the last two episodes of last season, 'The Fifth Page' and 'Mommy's Bosses,' as the engine to drive this season. In other words, last year we kind of alternated kind of big mythology type of episodes ... [with episodes in which] we'd introduce [new members of] the 4400. What we're going to be focusing on basically this season [is] bigger sweep... I think every story this year will have an impact on our people".

In a spoiler for the upcoming season, Behr also said that Megalyn Echikunwoke would join the cast, playing an adult version of baby Isabelle - "Isabelle is no longer that cuddly kid you can hold in your arms. The character herself, I think, is going to surprise people... It's going to be more of a ride, more of a discovery, and not so clear-cut where you can say, 'She's the angel' [or] 'She's the devil,' you know? And I think that makes for really nice storytelling".

The 4400 returns with 13 new episodes, starting June 4th.
http://www.darkhorizons.com/news06/060308e.php

Ik ben benieuwd naar seizoen 3 en kan zeker na die geweldige cliffhanger niet meer wachten :)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Ter herinnering:

Aankomende zondag begint de Amerikaanse zender USA met het uitzenden van het 3e seizoen. Maandag kun je het dus op een handige manier meegenieten van het 3e seizoen :Y)

Trailer kun je vinden op http://www.usanetwork.com/series/the4400/
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Bedankt voor de herinnering! :)
Ik ga draad maar weer es oppakken bij het einde van seizoen 2.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Er is een paar dagen geleden een special uitgezonden, Unlocking The Secrets.

Geeft een goede samenvatting van seizoen 1 en 2, was wel handig om alles weer even op te frissen :)
Gebruikersavatar
USS Enterprise
Commander
Commander
Berichten: 1204
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:37

Bericht door USS Enterprise »

deze vraag hoord misschien niet hier, maar door mn luiheid plaats ik hem toch. :)
Tot hoever zijn ze met the 4400 op Talpa gegaan?
Want het was wel afkickken toen ze ermee ophielden. :-(
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

USS Enterprise schreef:deze vraag hoord misschien niet hier, maar door mn luiheid plaats ik hem toch. :)
Tot hoever zijn ze met the 4400 op Talpa gegaan?
Want het was wel afkickken toen ze ermee ophielden. :-(
Talpa heeft seizoen 1 en seizoen 2 volledig uitgezonden. Zal dus wel nog een half jaar minstens duren voordat Talpa verder gaat met seizoen 3.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Chaotisch begin van S3 :S
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Vis schreef:Chaotisch begin van S3 :S
Echt? 3x01 is al een langere tijd online, 3x02 pas. Maar ik zie het wel vanavond wel. Damn, hoop niet dat het zo chaotisch is als je zegt, verheug me al bijna een jaar op seizoen 3.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Heb 3x01/02 gezien, en ik vond het best een aardige aflevering op zich hoor. De veranderingen van Lily ten op zichte van Isabelle vond ik wel interessant en hoe Shawn verandert is en de leden van the 4400 wilt beschermen. Vond dit een betere seizoensopening dan die van het vorige seizoen. De wereld is nu gewaarschuwd, maar ben benieuwd wat die nieuwe groepering gaat doen. En natuurlijk een van mijn favoriete songs werd erin gedraaid: Thirteen Senses - Into the fire :*)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Ok, de uitleg over het lot van Lily:

*****SPOILERS*****

Aangezien dit een spoilertopic is, verwacht ik ook dat ik spoilers mag plaatsen :)
**SPOILER ALERT**
If you haven’t seen the season opener for “The 4400″ (The New World) then you may not want to read what follows.

Actress Laura Allen, who played the pivotal role of Lily Moore Tyler in the series made a business decision at the last minute before shooting began on the new season to not come back. This left writers scrambling for a way to script her off without actually using the actress in new scenes on camera. The answer to their quandry? In steps the venerable actress renowned for her role in the Alfred Hitchcock classic “The Birds,” Tippi Hedren.

We were treated to a real class act in Hedren’s performance of the rapidly aging Lily, as her new (grown up) daughter began oozing the life right out of her in order to make that instant age transformation. The tender moments between her and Richard (Mahershalalhashbaz Ali) as she was dying were good television by anyone’s barometer.

According to series executive producer Ira Steven Behr, Allen will not be back, so the chances of seeing some kind of miraculous return from the dead are unlikely. He indicated that Allen left the program, not for creative differences between her and the show, but strictly for business purposes on her part.

Behr went on to say, “at the beginning of the season, when we meet with the network to start talking about the new season, we pitched the series that had Laura Allen in it, and events kind of took hold on their own, and I was basically told that she wasn’t going to be back. And we [came] back to [rewrite] the opening two hours, and we had to, you know, change course.”
http://www.sliceofscifi.com/2006/06/12/ ... on-opener/
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Jammer ;-(

Btw, je zal maar "Mahershalalhashbaz Ali" heten :')
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

3x03 was heel goed :*)

Isabelle en Shawn waren grappig met elkaar, vooral het lijstje van haar :lol2:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

durf geen nieuw topic te maken :P

3x04 - Gone (1) :o

Erg nice, ben benieuwd hoe dit verder gaat en of Maia weer goed terug komt.

Isabelle wordt ook steeds sterker. Toch een goede zet geweest om haar snel op te laten groeien, dit geeft veel meer mogelijkheden :good:
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Vis schreef:durf geen nieuw topic te maken :P

3x04 - Gone (1) :o

Erg nice, ben benieuwd hoe dit verder gaat en of Maia weer goed terug komt.

Isabelle wordt ook steeds sterker. Toch een goede zet geweest om haar snel op te laten groeien, dit geeft veel meer mogelijkheden :good:
Idd, vooral het einde was krachtig. En Isabelle is idd grappig, ze wilt steeds sex met Shawn :*) Maia vergeten? Damn, weer een weekje wachten.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Zet je wel aan het denken...

Er is één tijdlijn die kan veranderen door ingrijpen. Maar als Maia niet bij de 4400's zat, moet dat betekenen dat alle al haar invloeden en beslissingen die ermee samenhangen ook verdwijnen, en dan kijk je waarschijnlijk naar een compleet andere situatie. Ben benieuwd of ze het zover doortrekken.

Wellicht heet het in de komende aflevering The 4399 Center? ;)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Vis schreef:
Wellicht heet het in de komende aflevering The 4399 Center? ;)
Zijn er in de tussentijd niet meer 4400 leden omgekomen? Door bomaanslagen van die terrorist in seizoen 2, en door de ziekte eind seizoen 2. Denk dat ze het gewoon laten bij 4400 omdat het zo mooi rond getal is :)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Ja, maar was meer gemierenneuk om Maia van mijn kant. Oorspronkelijk waren er precies 4400 toch, vandaar de naam. Zonder Maia.. naja, dus.. :)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Vis schreef:Ja, maar was meer gemierenneuk om Maia van mijn kant. Oorspronkelijk waren er precies 4400 toch, vandaar de naam. Zonder Maia.. naja, dus.. :)
Het bleef dus gewoon the 4400 in 3x05. Aardige aflevering overigens, die pas eigenlijk op gang kwam, in de laatste 10min, toen Tom naar de toekomst werd gebracht. Vanaf nu wordt het een stuk interessanter denk ik, door wat er in de brief stond geschreven en wat je in de trailer voor volgende week zag gebeuren.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Yep! Erg spannend, en Isabel gaat hopelijk nog heel wat laten zien *D
Plaats reactie