Nieuwe tng film?

Picard, Data, Riker... "The sky is the limit".

Moderator: Dark*staR

Uss-Microsoft
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 52
Lid geworden op: 17 mar 2005, 19:20

Nieuwe tng film?

Bericht door Uss-Microsoft »

Zou het realistisch kunnen zijn dat er ooit nog een nieuwe tng film komt met zijn originele crew?
Tng vond ik beduidend het beste van alle star trek series.

Picard=68
riker=56
beverly=59
data= 59
deanna= 53
Worf=56
geordi=51
guinan=53

vooral picard is wel een beetje oud hè
maar ze mogen van mij nog 1 afsluiter doen!
Ik verwacht ook niet dat ze als 1 crew zullen terugkomen, maar dat hoeft toch ook niet?
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door EMH »

Aangezien J.J. Abrams momenteel met iets totaal nieuws bezig is lijkt me de kans dat de kale geile zweterige picard met fatso Riker en co nog weer in hun scheepje door de ruimte gaan racen.
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Star Trek: The Dying Generation :lachhuil:
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door EMH »

Crusher: "Picard you need to change your nappy"
Data: "nappy?"
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door Nemesis »

Uss-Microsoft schreef:Zou het realistisch kunnen zijn dat er ooit nog een nieuwe tng film komt met zijn originele crew?
Tng vond ik beduidend het beste van alle star trek series.

Picard=68
riker=56
beverly=59
data= 59
deanna= 53
Worf=56
geordi=51
guinan=53

vooral picard is wel een beetje oud hè
maar ze mogen van mij nog 1 afsluiter doen!
Ik verwacht ook niet dat ze als 1 crew zullen terugkomen, maar dat hoeft toch ook niet?
Stewart, wil geen picard meer spelen
Riker en Deanna zijn op de titan, en de acteurs zijn te dik voor de rol geworden
Spiner vind zichzelf te oud om voor data te spelen, die trouwens dood is..
burton regiseert voornamelijk
dorn is het ook wel zat denk ik
en goldberg heeft er niks meer mee te maken...

haal karakters en acteurs niet door elkaar..
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18795
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door Blind Guardian »

Uss-Microsoft schreef:Zou het realistisch kunnen zijn dat er ooit nog een nieuwe tng film komt met zijn originele crew?
Tng vond ik beduidend het beste van alle star trek series.

Picard=68
riker=56
beverly=59
data= 59
deanna= 53
Worf=56
geordi=51
guinan=53

vooral picard is wel een beetje oud hè
maar ze mogen van mij nog 1 afsluiter doen!
Ik verwacht ook niet dat ze als 1 crew zullen terugkomen, maar dat hoeft toch ook niet?
Wist je dat ze in het echt anders heten, WeAreTheBorg ?
Gebruikersavatar
Dalek
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 jul 2008, 00:55

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door Dalek »

Misschien dat ze er nogeens een prequel van maken, is nogal trendy tegenwoordig, maar ik zou er niet te hard op rekenen. De enige van TNG die qua leeftijd een beetje geloofwaardig een captains-rol / second in command zou kunnen spelen is Will Wheaton (35)...
Maar daar zijn niet veel liefhebbers voor te vinden. (Hooguit als guest appearance op the USS Clearasil net voordat deze uit de lucht wordt geschoten)
Alle overigen kunnen een Admiral oid spelen, maar daar houdt het denk ik toch rap op.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18795
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door Blind Guardian »

euh ik ben geen fan van will wheaton maar in journey's end geloof ik, gaat will met the traveler op reis en verlaat hij starfleet (en zijn mammie), ik vind het erg sterk dat hij terug keerd CO van een sterrenschip ...

buiten dat lijkt me wel erg sterk dat alle CO's van Enterprise admiraal worden, vergeet niet in TOS is er geloof ik ook maar een die officieel admiraal word (kirk) , spock word een ambassdeur, chekov en sulu kapitein ... mccoy is nooit officieel admiraal geworden hij heeft als acteur zijnde wel een rol gehad als admiraal in tng maar die heeft nooit een naam meegekregen dus niks officieels, en scotty weet ik niet zeker buiten dat hij een in een transporterbeam heeft vast gezeten voor bijna honderd jaar.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door X-File »

Euh, volgens mij was het wel duidelijk in Encounter at Farpoint dat het McCoy was, en hij was Admiraal.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door captain crash »

Jep dat was duidelijk zat. Maar niets is onmogelijk, Shatner heeft ook met z'n dikke buik in Generations gespeeld...;)
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door X-File »

Hell, vrijwel alle acteurs uit TOS hebben met een dikke buik in films gespeeld. Ik denk dat alleen Nimoy, Koenig en Takei redelijk hun figuur hebben weten te behouden.
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door Punisher »

captain crash schreef:Jep dat was duidelijk zat. Maar niets is onmogelijk, Shatner heeft ook met z'n dikke buik in Generations gespeeld...;)
DeForest Kelly is dood ... James Doohan trouwens ook, Ik wil niet moeilijk doen ... Maar het lijkt me redenlijk onmogenlijk dat die nog ooit acteren.

Trouwens, ik zag William Shatner laatst bij Oprah, had veel moeite om te lopen, stok erbij ... Denk niet dat die nog heftig acteerwerk gaat doen...
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door Guess who? »

^Ja hij had toen een nieuwe heup gekregen inderdaad....

Maar ik denk niet dat we t moeten hebben over of t kan, maar of mensen het wel willen...
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18795
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door Blind Guardian »

Punisher schreef:
captain crash schreef:Jep dat was duidelijk zat. Maar niets is onmogelijk, Shatner heeft ook met z'n dikke buik in Generations gespeeld...;)
DeForest Kelly is dood ... James Doohan trouwens ook, Ik wil niet moeilijk doen ... Maar het lijkt me redenlijk onmogenlijk dat die nog ooit acteren.

Trouwens, ik zag William Shatner laatst bij Oprah, had veel moeite om te lopen, stok erbij ... Denk niet dat die nog heftig acteerwerk gaat doen...
Ik hoop dat je dan een breedbeeld televisie hebt :duh2:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door captain crash »

Punisher schreef:
captain crash schreef:Jep dat was duidelijk zat. Maar niets is onmogelijk, Shatner heeft ook met z'n dikke buik in Generations gespeeld...;)
DeForest Kelly is dood ... James Doohan trouwens ook, Ik wil niet moeilijk doen ... Maar het lijkt me redenlijk onmogenlijk dat die nog ooit acteren.

Trouwens, ik zag William Shatner laatst bij Oprah, had veel moeite om te lopen, stok erbij ... Denk niet dat die nog heftig acteerwerk gaat doen...
't ging om het voorbeeld. Kirk heeft toen hij iets minder oud was alsnog in een Star Trek film gespeeld, de TNG cast is nu nog niet eens op dat punt. Als paramount het echt zou willen (en ik zou niet weten waarom maar dat is een ander verhaal) zouden mensen uit de cast best weer kunnen verschijnen. Zeggen dat Stewart niet meer wil is flauw, als de zak met geld groot genoeg is wil ie best weer.
Gebruikersavatar
Dalek
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 jul 2008, 00:55

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door Dalek »

Wel... Ik persoonlijk zit niet op het puntje van mijn stoel uit te kijken naar de filversie van de avonturen van de USS Titan. Riker was nooit echt mijn favo TNG karakter. Het was ook niet bepaald een serieuze suggestie van me om Wiil Wheaton op de USS Clearasil te laten verschijnen (tenzij deze wordt opgeblazen dan). Maar als je dan TNG elementen gaat gebruiken lijkt het mij nog wel interessant om Colm Meany in actie te zien als chief bij 't Corps of engineers. Doe daar nog wat DS9 bij op een manier dat het grote publiek er ook wat van snapt... Misschien nog een Majel Barett in the mix...
Maar bottomline is; Ik denk dat ikzelf liever een DS9 verhaal zie. Maar dat zal er ws nooit van komen.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door captain crash »

Najah en als het er van zou komen negeren ze het goede werk dat in boekvorm gedaan is toch. Ik dek dus dat ik persoonlijk niet meer zo op een vervolg van ds9 zit te wachten, dat is eigenlijk gewoon al heel goed gedaan.
Gebruikersavatar
Dalek
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 jul 2008, 00:55

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door Dalek »

captain crash schreef:Najah en als het er van zou komen negeren ze het goede werk dat in boekvorm gedaan is toch. Ik dek dus dat ik persoonlijk niet meer zo op een vervolg van ds9 zit te wachten, dat is eigenlijk gewoon al heel goed gedaan.
Misschien een idee om een verfilming (of 3) van de Mission Gamma reeks te maken? Dat zou ik echt niet erg vinden :*)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door captain crash »

Jep zou ik ook een ontzettend goed idee vinden, maar ik zie het er nig van komen. Hoe dan ook zijn ze nu een hele andere weg ingeslagen. De huidige film moet wel ontzettend floppen willen ze dat over een jaar of 10 overwegen (en zijn de acteurs dan niet simpelweg te oud?)
Gebruikersavatar
james.t kirk
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 jul 2007, 09:09
Locatie: Mechelen

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door james.t kirk »

het zou heel leuk zijn als er nog een film van TNG zou uit komen
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door Master Vanhu Botie »

Dat zou inderdaad leuk zijn, Theodora, maar de TNG crew is daar te oud/dik voor geworden. Daarom maken ze een andere ST-film die zich in een andere periode afspeelt.
Gebruikersavatar
Voyager
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 814
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:13
Locatie: Mijn Mokums Paradijs: Amsterdam

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door Voyager »

Ze hebben het anders ook deels gedaan met Kirk en zijn gang in Generations. Maar ja, Nemesis was toch wel de afsluiter van TNG-generatie( :+ )
Gebruikersavatar
Jappas
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 327
Lid geworden op: 14 jun 2004, 19:54
Locatie: Wageningen

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door Jappas »

Voyager schreef:Ze hebben het anders ook deels gedaan met Kirk en zijn gang in Generations. Maar ja, Nemesis was toch wel de aanfluiting van TNG-generatie( :+ )
Ik denk persoonlijk dat het geen goed idee is om op TNG door te blijven gaan. Het zou misschien leuk zijn als we ooit nog te horen krijgen hoe het af is gelopen met Riker op de Titan en de rest van de crew. In boekvorm bijvoorbeeld, of misschien als een soort ep als 'These are the Voyages' ( :lachhuil:)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door EMH »

Een star trek film met de complete cast aan het looprek, dat wordt leuk :lachhuil:
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door Master Vanhu Botie »

EMH schreef:Een star trek film met de complete cast aan het looprek, dat wordt leuk :lachhuil:
:lachhuil:
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18795
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door Blind Guardian »

EMH schreef:Een star trek film met de complete cast aan het looprek, dat wordt leuk :lachhuil:
Stewart heeft al rolstoel ervaring :*)
Gebruikersavatar
renegaderene
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 okt 2008, 13:58

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door renegaderene »

tjees wat flauw allemaal. Het zou inderdaad leuk zijn om alle star trek figuren in 1 film te zien. Met een groot ruimtelijk gevecht voor de aarde in verschillende tijdlijnen die dan aan het eind aan elkaar komen. First Contact had ook erg goede momenten met tijdlijnen.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door captain crash »

waarom moeten ze altijd vechten voor de aarde? ik zou het wel leuk vinden als ze eens vochten voor een andere planeet ;)

Maar serieus: Ik zou het opzich ook een tof idee vinden als er een film zou komen met allemaal karakters uit het TNG/DS9/VOY tijdperk...maar ik vrees dat het niet snel, misschien wel nooit, zal gebeuren.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door Miriam »

Erg geloofwaardig is het in iedergeval niet.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nieuwe tng film?

Bericht door Nemesis »

captain crash schreef:waarom moeten ze altijd vechten voor de aarde? ik zou het wel leuk vinden als ze eens vochten voor een andere planeet ;)

Maar serieus: Ik zou het opzich ook een tof idee vinden als er een film zou komen met allemaal karakters uit het TNG/DS9/VOY tijdperk...maar ik vrees dat het niet snel, misschien wel nooit, zal gebeuren.

Dat deden ze in Generations en Insurrection en dat vond jij nou bepaald geen sucessen ;)
Plaats reactie