Expeditie Robinson 2005

Bespreek hier alles over TV, Films, Muziek en Boeken

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Expeditie Robinson 2005

Bericht door Vis »

Een nieuw seizoen Expeditie Robinson. Dit jaar is het jong tegen oud. Ook zal de familie van de kandidaten meer bij het spel betrokken worden. De familie moeten namelijk zélf 7 dagen survivallen op een nabijgelegen eiland. De eerste aflevering is te zien op Talpa, 29 augustus van 20:30-21:30. Een speciale aflevering over de kandidaten wordt uitgezonden op 4 september van 21:30 tot 22:30. Meer informatie over dit seizoen op Kanaal Twee en Talpa.

Trailers
» Talpa ER 2005 trailer #1
» Talpa ER 2005 trailer #2
» Kanaal Twee ER 2005 Trailer #1
Laatst gewijzigd door Vis op 24 okt 2005, 05:32, 7 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Zelfs de eerste reactie kan al niet meer on-topic hier. :{

ontopic:

De promo's zagen er goed uit op Talpa, maar ik had niet anders verwacht van Ernst Paul Hasselbach.
Expeditie Robinson is al jaren één van mijn favoriete programma's, dus ik zit al klaar. :)
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Maandag al, das al lekker snel! Goed nieuws!

Maar waar zijn de All Stars....?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Talpa! Jetzt!
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Wat een overdreven grote set :*)

Maar voor de rest was het gewoon weer als vanouds. Leuk en prettig om naar te kijken.

(hoewel Peking Expres toch echt beter is...John toch...)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

OT aangepast, nieuwe fotootjes :)

Afbeelding
Johnny, wat een figuur. Hij verwachtte volgensmij dat iedereen 'm zou aanbidden. De reden daarvoor ontging me eigenlijk. Maargoed, dat viel dus vies tegen. In de preview van de volgende aflevering kreeg hij het al erg moeilijk!

Afbeelding
Esther vind ik wel een sympathiek persoon. Ben wel benieuwd hoe lang ze daar op die rots moeten blijven. Een paar vissen eten per dag kan nooit goed gaan. "Ineens kwam er een soort oermens uit die boot" :lol:

Verder zitten er nog wel wat leuke figuren tussen. Genoeg voor vermakelijke situaties in de groepen :Y)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Johnny :rofl: wat een labiele aap zeg! :+ Die vent denkt echt dat het hele wereldje om hem draait. Mag hopen dat hij echt instort!

En als ik Douwe zie moet ik aan Samson denken :o
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

de kijkcijfers:
1ste aflevering

2005: 1.040.000
2004: 1.072.000
2003: 919.000
2002: 860.000
2001: 375.000
Expeditie Robinson heeft niet echt geleden onder het vertrek naar Talpa zo te zien...
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

En ze hebben pagina 316 van NOS teletekst al gehaald :)

Ik vond het trouwens helemaal niet zo schokkend ofzo hoor.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

captain crash schreef:Ik vond het trouwens helemaal niet zo schokkend ofzo hoor.
Hoort het schokkend te zijn dan? :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Volgens dat mens op teletekst wel ;)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Section31 schreef:Johnny :rofl: wat een labiele aap zeg! :+ Die vent denkt echt dat het hele wereldje om hem draait.
Heb je het over 3rd?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Ik bedenk me net dat 't maandag is en dat ER dan wordt uitgezonden. Beetje laat :bonk:

Gelukkig is alles te streamen daar op de site :pray2:
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Wat viel Johnny gisteren door de mand zeg! :lachhuil:
Zo'n stoere kickboxer vol met tattoos die na 4 dagen het eiland verlaat omdat hij last heeft van... heimwee :rofl:

En weer levert de directheid van de Nederlanders verbazingen op onder de Belgen, zoals elk jaar wel het geval is in ER.
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Of het de groep is, of omdat het het zoveelste seizoen is, maar ik vind het dit jaar toch minder leuk.

Alleen die groep die nu van de grot naar het eiland moet vind ik leuk. ('Stapt er een oermens uit de boot...'.) :)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Wat is die John toch een misselijke vent :-(

En de Belgen spelen ook een vuil spelletje in dat kamp

bah bah! :-(
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

Die John is idd misselijk maken, vuile hond dat ie is :-(

Die Belgen zijn ook vuil zoals ik ze al vond toen ze nog met alleen jonkies waren.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

van ander forum:
Op maandag 19 september 2005 22:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
John is een verlepte oude strontsnuiver die zijn vergane glorie niet kan toegeven.

Als een onderontwikkelde vergalde egotripper gooit hij met zijn debiele gedrag meer walging op dan menigeen Lonsdale-puberkutje of Voorbil-berber eikel.

De manier waarop hij kijkt, hoe hij zijn mond heen en weer trekt, hoe hij zuigt op zijn denkbeeldige nierstenen in stilte, hoe hij uit die rat-achtige oogjes van hem kijkt, het stoort me. Het roept een antipathie bij me op waardoor ik hem wil slaan, met een stok, een stok met roestige spijkers aan het uiteinde, ik wil hem slaan, en slaan, en slaan, tot er niets meer van dat zieke gedrag van hem in die harige zurige varkenskop overblijft. Stamp de onbeschoftheid eruit Esther, doe het voor Nederland, doe het voor de arme kindertjes in Biafra, doe het voor Ernst-Paul en God! Het is je taak Esther, je missie, je levensdoel!

John moet ophoeren, met zijn verlepte zwakzinnige kuttekop moet hij van het scherm verdwijnen en in de vergetelheid vallen.

Die man heeft afgeschreven, geen respect voor zo'n laaghartig intriest figuur.
Hij omschrijft ongeveer het gevoel wat ik over heb gehouden aan John na de aflevering van vanavond. :lachhuil:
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

Zekers, ik had het lang niet zo mooi kunnen opschrijven :lachhuil:
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Wat een ongelooflijke zak was het. Ik heb me echt aan hem zitteren ergeren. Ik hoopte dat die puberale Belgjes zo slim waren om op John te stemmen, ook dan hadden ze veilig gezeten, was John eruit en de sfeer veel beter.

Ik snap best dat ze er niet tegen in gingen, zou ik ook doen, tactiek, maar John hadden ze er echt moeten uitstemmen.

Feit is wel dat dit volgende week veel betere tv oplevert...dus het is maar wat je kiest.

Douwe voor Robinson!!!
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

Uhu uhu uhu :yes:
Gebruikersavatar
clentjes
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 484
Lid geworden op: 02 jul 2002, 19:28
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door clentjes »

Hahahaha, ja die John is idd een tenenkrommend persoon. Gelukkig levert het wel weer eens interessante situaties op want ik vond het maar een saai seizoen tot nu toe.

Ik sta er altijd weer van te kijken hoe mensen toch zo vreselijk bot kunnen zijn (naief is my middle name). Ik zou nooit zo bot kunnen doen tegen iemand. Bovendien heb ik vaak een zwak voor de underdog.

Ben benieuwd hoe Esther zich gaat redden in die groep.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Section31 schreef:van ander forum:
Op maandag 19 september 2005 22:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
John is een verlepte oude strontsnuiver die zijn vergane glorie niet kan toegeven.
[...]
Hm.. zo schreef The Snob hier ook altijd over ons 8-)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Afbeelding


=


Afbeelding
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Ik lag nog wat achter.. heb net de laatste aflevering gekeken..

Oohhh.... dit is echt grof :{

Respect voor Esther dat ze zich nog in kan houden!
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Oew, jammer dat ik de aflevering gemist heb, zo te horen!
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

WeyounsLastClone schreef:Oew, jammer dat ik de aflevering gemist heb, zo te horen!
Aflevering 4 - 19 september 2005: http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=844&format=3

(Zie ook startpost)
Gebruikersavatar
Mivok
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 956
Lid geworden op: 27 jun 2002, 20:40
Locatie: Venray

Bericht door Mivok »

Wat voor een beeld hebben jullie eigenlijk van Elbert? In mijn ogen is hij niet zo irritant als hij tot nu toe door zijn voormalige Kamp Noord genoten wordt neergezet. Ik heb meer het idee dat hij zich als enige tegen het vervelende Carl/John-blok verzette en dat hem dat door de rest van de groep niet in dank werd afgenomen, waardoor er nu best vuil over hem gepraat wordt door hen. Als je het mij vraagt is hij de enige die het daar meteen wel goed doorzag, maar omdat hij alleen stond tegenover een groep werd hij zo'n beetje de paria. Ik denk dat je nu een compleet andere Elbert gaat zien dan de gefrustreerde, tegen een brok muur oplopende man die we hiervoor zagen. Ik denk zelfs dat hij best wel eens van waarde voor de nieuwe groep kan zijn en niet alleen door brute kracht. Of zal Annita de boel nog om kunnen praten?
Vis schreef:Aflevering 4 - 19 september 2005: http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=844&format=3

(Zie ook startpost)
Shit, dat zie ik nu pas. Ik had de tweede aflevering meteen gemist en dat is redelijk tricky voor een nieuwe serie, met nieuwe gezichten. De rest heb ik wel gezien en de 2e laat ik maar voor wat het was. Wel makkelijk jouw links Vis voor in de toekomst. 8-)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Mivok schreef:Wat voor een beeld hebben jullie eigenlijk van Elbert? In mijn ogen is hij niet zo irritant als hij tot nu toe door zijn voormalige Kamp Noord genoten wordt neergezet. Ik heb meer het idee dat hij zich als enige tegen het vervelende Carl/John-blok verzette en dat hem dat door de rest van de groep niet in dank werd afgenomen, waardoor er nu best vuil over hem gepraat wordt door hen.
Dat was het eerste wat ik mezelf afvroeg na de aflevering van afgelopen maandag; 'was Elbert nou echt zo irritant of lag het aan John en holmaatje Carl?' :?

Waarschijnlijk allebei wel een beetje, Elbert kreeg in eerste instantie kritiek nadat hij tijdens een proef uitdagend op 1 been ging staan om te laten zien hoe makkelijk hij het wel niet had met die proef, terwijl Tom daarnaast er enorm veel moeite mee had. Dat was kinderachtig en totaal ongepast van Elbert.

Dit kreeg hij later te horen in zijn eigen kamp (terecht denk ik), maar daarna is het nooit meer goed gekomen. John en Carl bleven constant bezig tegen Elbert, waardoor Elbert uiteindelijk gek werd.
Maar precies hetzelfde zie je nu ook gebeuren bij Esther, alleen dan zonder enkele aanleiding. Ik snap niet wat er in het hoofd van John rond ging op dat moment, vreest hij voor zijn plaats of is het gewoon achterbakse hond? :?

Esther kan hier gewoon niks aan doen en Nicole is de dupe geworden van de Belgische meeloop-hondjes.
Voor volgende week zag het er ook al explosief uit. :yum:
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Eindelijk van de grootste ER klootzak ever af. Carl moet nu maar gaan, en daarna Win, wat een loser die gast. Een beetje een oude discussie op een cruciaal moment ophoesten, zodat hijzelf de uitdaging niet aan hoeft.

Ik gun het Esther ook wel om te winnen, als zij daar op het einde zit, krijgt zij mijn stem, hoewel ik zeer nieuwsgierig ben wat Douwe nog gaat toevoegen. :)
Plaats reactie